Mänslighetens svaga sinne

Dan före dopparedan!

Det är mycket man kan förändra med sinnesstämning/inställning. Vi människor är klena.

Nu har jag tryckt i mig ännu mer julgodis, kolaknäckte och julmusik. Vi har hittat de borttappade garantipapprena. Jag lyckades med grönkålen. Min sambo är fantastisk. Jag tycker ju mycket om mitt liv förstås!

Snart ska vi till Varberg och grönkålen blir liksom mitt bidrag till julbordet och en liten hulegårds/morhälsning. Ett tack för att jag är välkommen där, och ett tack till de jular som varit. Den är ännu godare än min mors! Jag hade nog för mycket sirap i. Jag är sjukt stolt över mitt accomplishment.

Idag har jag klappat de sista klapparna, och på köpet träffat ett par gamla vänner. Samtalen som följdes förstörde två gånger i rad min köplats på Guldfynd. Men lika glad för det är jag!

Far och Lili (Häng mig) har kommit förbi med julklappar. Det första stackars far gjorde var att anmärka på att vår julkrans på dörren hänger för titthålet, vilket förstås sårade sambon. (Inget "vilken fin krans" eller "vad fint ni fått det")

Jag har fortfarande förträngt alla måsten; Men det finns datorer jag kan låna i Varberg till rapportskrivandet i alla fall, även om internet saknas. Nu ska jag bara njuta av en lugn och fin, klassisk (om än ny för mig) jul.

Dagens (och morgondagens) tips:

O Helga Natt - Jussi Björling

Inga övriga kommentarer behövs egentligen men... Höga C, nu vet ni hur det ska låta.

God Jul allesammans.

Frey

Kommentarer
Postat av: maja

jag har saknat dig och jussi björling denna jul. men jag tycker om dig!!!!!!! hihihihi jag tycker mycket om många utropstecken och vi har fått nya "plast påsar" på dalénium

2008-12-27 @ 18:03:55
URL: http://screenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0